سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

انواع ویزای ایتالیا

آزمون OET
هر سوالی درباره مهاجرت شغلی، اخذ ویزا، اقامت و خدمات مهاجرتی داری، می تونی با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیری تا متخصصین ما رایگان بهت مشاوره تلفنی ، آنلاین یا حضوری بدن
شرکت مهاجرتی هومان ویزا

ویزا چیست؟

ویزا یا روادید مجوزی برای شهروندان کشورهای خارجی برای ورود به یک کشور و اقامت برای مدتی محدود در آن کشور است. دولت هر کشور با توجه به شرایط سیاسی و فرهنگی خود ممکن است شهروندان کشورهای دیگر را ملزم و یا معاف از اخذ ویزا نماید.

ویزای هر کشور از سوی اداره ی مهاجرت آن کشور صادر می شود و ممکن است براساس صلاح دید مقامات مهاجرت کشور مقصد، در هر زمان لغو شود. در واقع صدور ویزای یک کشور برای شهروندان خارجی تضمین کننده ی ورود به آن کشور نیست و مقامات مرزی مجاز به لغو اجازه ی ورود دارنده ی ویزا به کشور خود می باشند.

اگر افراد با اهداف مختلف قصد ورود به یکی از کشورهای خارجی را داشته باشند باید ابتدا اقدام به اخذ ویزای کشور مقصد بنمایند و برای اخذ ویزا شرایط و مدارکی لازم است که با توجه به قوانین مهاجرت کشورهای مختلف، متفاوت خواهد بود.

اگر تصمیم داری برای تحصیل، کار، سرمایه گذاری و غیره برای اخذ ویزای ایتالیا اقدام کنی، اما نمی دونی از کجا باید شروع کنی، با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر و کاملترین راهنمایی و مشاوره را در خصوص اخذ انواع ویزای ایتالیا دریافت کن.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا--

اخذ ویزای ایتالیا

ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردنی در دریای مدیترانه تشکیل شده است و یکی از کشورهای حوزه ی شینگن است.

افرادی که قصد مهاجرت به کشور ایتالیا را دارند باید ابتدا برای اخذ ویزای ایتالیا اقدام کنند. افراد می توانند با اهداف مختلفی چون تحصیل، کار، سرمایه گذاری، گردشگری و غیره به این کشور سفر کنند.

نکته: در صورتی‌که برای مقامات ذی ‌صلاح ایتالیا محرز شود که دیگر شرایط صدور ویزا برای شما وجود ندارد، ویزای ایتالیا شما باطل می‌ شود.

کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا آماده پاسخگویی و ارائه خدمات در زمینه اخذ انواع ویزا از جمله ویزای کشورهای حوزه خلیج فارس مانند ویزای عمان، ویزای امارات، ویزای کویت و… هستند.

انواع ویزای ایتالیا

متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظر را درخواست و با توجه به نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم را برای اخذ ویزا تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.

انواع ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی متقاضیان عبارتند از:

ویزای تحصیلی

ویزای کاری

ویزای سرمایه گذاری (گلدن ویزا)

ویزای توریستی

ویزای همراه

ویزای خوداشتغالی

ویزای ترانزیت

ویزای بازنشستگی

ویزای پزشکی

می تونی برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای اخذ ویزا از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا کمک بگیری.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا-

ویزای تحصیلی ایتالیا

ویزای تحصیلی به دارنده ی آن امکان اقامت در کشور مقصد به منظور تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی را می دهد و دارنده ی ویزای تحصیلی می تواند به صورت قانونی در مدارس، دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی کشور مقصد به تحصیل بپردازد.

البته اخذ ویزای تحصیلی برای متقاضیان چندان آسان نیست و متقاضی باید واجد شرایطی باشد که از سوی مراکز آموزشی، دانشگاه و یا سفارت کشور مقصد تعیین می شود و متقاضی با دارا بودن شرایط تعیین شده، می تواند اقدام به درخواست ویزای تحصیلی نماید و در صورت عدم احراز شرایط مقرر، درخواست وی برای اخذ ویزای تحصیلی از سوی کشور مقصد رد خواهد شد.

متقاضیان تحصیل در ایتالیا باید برای ورود و تحصیل در این کشور ابتدا اقدام به اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا بنمایند.

متقاضی برای اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا باید ابتدا موفق به دریافت پذیرش تحصیلی از یکی دانشگاه ها یا مراکز آموزشی معتبر در این کشور شود و پس از اخذ پذیرش تحصیلی می تواند برای دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا اقدام کند.

ویزای شنگن ایتالیا شرکت مهاجرتی هومان ویزا

با توجه به طول مدت اقامت متقاضی برای تحصیل در ایتالیا، دو نوع ویزای تحصیلی برای متقاضی صادر می شود:

1- ویزای نوع C (ویزای کوتاه مدت): ویزای نوع C برای افرادی صادر می شود که قصد دارند در مدت کمتر از 90 در این کشور اقامت کنند.

2- ویزای نوع D (ویزای بلند مدت): ویزای نوع D برای دانشجویانی صادر می شود که مدت دوره تحصیل آنها در ایتالیا بیشتر از 90 روز طول می کشد.

نکته: دانشجویانی که قصد دارند ترم اول در یکی از مقاطع تحصیلی دانشگاهی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) ثبت نام کنند، باید درخواست خود را در سایت universitaly.it ثبت کنند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا

مدارکی که متقاضی برای اخذ ویزای تحصیلی باید به سفارت ایتالیا تحویل دهد، عبارتند از:

* نامه پذیرش تحصیلی دانشگاه

* تکمیل فرم درخواست ویزای تحصیلی ایتالیا

* پاسپورت معتبر

* مدارک اثبات تمکن مالی برای پرداخت هزینه های اقامت

* دو قطع عکس

* ارائه ترجمه ی مدارک شناسایی

* اثبات محل اقامت در ایتالیا

* بیمه نامه مسافرتی

* ارائه مدرک زبان با نمره قابل قبول

* ترجمه مدارک و ریز نمرات مقطع تحصیلی قبل

* اثبات هدف از اقامت تحصیلی در ایتالیا

* رزومه تحصیلی (CV)

نکته: برای اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا شرط سنی وجود ندارد، اما بهتر است سن متقاضی اپلای تحصیلی بیش از محدوده سنی معمول کسانی که در آن مقطع تحصیل می‌ کنند نباشد، در غیر این صورت امکان رد درخواست پذیرش تحصیلی افزایش می یابد.

این مطلب ادامه دارد..

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی